Get Adobe Flash player
Vállalatunk hálózatok területén szerzett speciális szaktudását ismerték el Az 99999 Informatika teljesítette a Cisco szigorú minősítési feltételeit, így elnyertük a legmagasab
99999 Informatika a Cisco Connect-en 12 február 2013, 14.24
Az 99999 Informatika Kft. a Cisco Connect rendzevény támogatójaként az Union VIG Biztosító Zrt-vel közös előadásában mutatja be egyik Cisco Unified Communications technológián alapuló projektjének sikereit. H
A Magyar Nemzeti Bank az 99999 Informatika Kft. közreműködésével sikeresen megvalósította virtuális rendszereinek két telephelyes katasztrófatűrő megoldását VMware Site Recovery Manager segítségével.

Szolgáltatásaink

Rendszertámogatás

Napjaink szervezeteinél az üzleti célok tekintetében kiemelt fontossággal bír az alkalmazásokat kiszolgáló IT infrastruktúra, melynek kritikus fontossággal bíró eleme a különbözõ erõforrásokat és a felhasználókat összekapcsoló hálózat. Cégünk hálózattámogatási szolgáltatása ezen hálózatok üzemeltetésében nyújt hathatós segítséget, mivel a legváltozatosabb igényekhez alkalmazkodva számos szolgáltatással áll ügyfelei rendelkezésére a hálózati támogatás területén.

Üzemeltetés támogatás alatt egy komplex szolgáltatást értünk, melyben az ügyfél nem csak a technikai tudásunkat, tapasztalatunkat, hanem a gondolkodásunkat is igénybe veszi. Úgy gondoljuk, hogy sok esetben a technikai, és technológiai tudás és tapasztalat nem elegendõ a kiváló munkához, és az ügyfél elégedettségéhez. Képesek vagyunk rá, hogy az ügyfél számára ténylegesen azt nyújtsuk, ami számára fontos, és amit elvár.

Az informatikai rendszerek soha sem válnak külön a felhasználóitól, legyenek azok személyek, vagy kiszolgálók, esetleg munkaállomások. Hálózat-üzemeltetésekor a minõségi elvárásokat a felhasználók felé kell teljesíteni, a jól mérhetõ mûszaki paramétereken túl. Feladataink alatt a következõ dolgokat értjük:

Üzemeltetés

Feladatunk a felhasználói igények szakszerû kiszolgálása. Magas szintû tanácsadással, a kiemelt prioritású feladatokra gyors reagálással, folyamatos konzultációval, és együtt gondolkodással kívánjuk biztosítani az informatikai rendszerek zökkenõmentes mûködését. Célunk, hogy a rendszerek minél kevesebb hibával, és nem tervezett leállással üzemeljenek.

Karbantartás

A támogatott eszközöket, és rendszereket folyamatosan az elvárt SLA szinten tartjuk, és a szükséges módosítási feladatokat észrevétlenül elvégezzük. A feladatok során kitérünk a követelményelemzésre, a tervezésre, a megvalósításra, a tesztelésre és a dokumentálásra.

Kiemelt felhasználói és üzemeltetõi segítségnyújtás

Annak érdekében, hogy a rendszerek folyamatosan üzemeljenek, a használatban, vagy üzemeltetésében adódó problémák minél könnyebben megoldhatók legyenek, a helyszínen ügyfeleink rendelkezésére állunk, illetve e-mail-en és telefonon keresztül folyamatos segítségnyújtást biztosítunk.

Hibaanalízis

Hibákhoz kapcsolódó események, hibaüzenetek analízise során kiemelt segítséget nyújtunk az üzletmenetet veszélyeztetõ események felderítésében. Tudásbázisunk frissítésével megelõzõ intézkedéseket teszünk, hogy ezen problémákat a jövõben elkerülhessük.

Dokumentálás

A támogatott eszközöket, és rendszereket folyamatosan „naprakész” dokumentációval látjuk el, melyeket az ügyfeleink számára is elérhetõ módon készítünk el, illetve bocsátunk további felhasználásra.